czwartek, 19 maja 2011

wyzwanie Art Piaskownicy

Technika trochę mnie przerasta. Pokłóciłam się z maszyną i nijak nie możemy dojść do porozumienia. Czekam zatem na fachową pomoc, a w międzyczasie, przeglądając różne blogi, trafiłam na wyzwanie w Art Piaskownicy, które wydało mi się zabawne.
Zadanie polega na sfotografowaniu zawartości swojej torebki.
Nie mam dobrego sprzętu fotograficznego ani tym bardziej specjalnych zdolności w tym kierunku i początkowo nie miałam zamiaru nic fotografować, ale dziś, poszukując telefonu w przepełnionej torbie zostałam natchnięta. Ileż ja mam w tej torbie przydasiów różnych - głowa mała. Przyrzekam, że nic nie dołożyłam, nic nie odłożyłam. Zawartość jest w stanie nienaruszonym, ino trochę uporządkowanym - i jest to jedyny moment jej uporządkowania :) Więcej takich ekstrawagancji nie przewiduję!
Czas, kiedy w mojej torbie można znaleźć takie skarby jak te na zdjęciu, jest niezwykle krótki i ulotny, dlatego tym bardziej podoba mi się pomysł ich uwiecznienia.

A poza wszystkim, jak wyrzuciłam zawartość na podłogę, to znalazł się mój (zagubiony przy pikowaniu ogryzków) naparstek!

A oto co zostało uwiecznione :) :


8 komentarzy:

Kobens pisze...

:) Haha mam nadzieję, że tego słodkiegi malucha z torebki nie wyjęłaś ;)
jak widac wszystkie mamy mają podobną zawartość torebek ;)
Fajna fotka :)

marienka pisze...

chciałam zapytac o to samo :)))
własciwie ,czemu nie ?Torba duża to i dzicko się zmieści

Kamila pisze...

:)))
Dziecko się upcha między krem a chrupki :))) Jak jej będzie ciasno, niech zje chrupki!

cOto.patchwork pisze...

Taką torebkę z bobaskiem w środku też bym chciała!
A co to jest na samym dole w lewym rogu zdjęcia? To korale jakieś?

Kamila pisze...

Tak Aniu, koraliki w rzeczy samej :) Ale masz oko ;)

cOto.patchwork pisze...

:D
A... bo ja to jak sroka! Zawsze wypatruję błyskotek! ;-)

yenulka pisze...

położenie tego wszystkiego obok dziecka robi wrażenie że dziecko też się do torby zmieści :D

fajne zdjęcie :)

Nailaa pisze...

bobo boskie :) no i dobrze ma w tej torbie :D i do jedzenia coś i do zabawy no i pampersika też ma na zmianę hihi :) u mnie zestaw podobny - no może kluczy ma więcej :) 3 wiązki - właśnie policzyłam 13 kluczy!! :) normalnie klucznik :) pozdrawiam serdecznie!