sobota, 8 października 2011

Candy nad Stawem

Zbierając tkaniny w kolorach bożonarodzeniowych miałam nadzieję, że w tym roku zasypię cały świąteczny świat ozdobami handmade, ale niestety im więcej żółtych liści, tym czarniej to widzę ;)  Chętnie się więc podzielę z kimś, kto ma większą przepustowość ;). Do tkaninek dokładam krywulkę w podobnych kolorach. Miałam kiedyś ostrą, krywulkową fazę - trochę mi przeszło, ale wciąż mam całe pudło koralików na każdą okazję.

Przyszedł zatem czas na pierwsze Candy nad stawem.


 

Zasady takie same jak wszędzie. Podlinkowany banerek, komentarz i już :) Jeżeli jesteś obserwatorką - dwa komentarze a więc podwójna szansa na zwycięstwo.
Mam nadzieję, że po losowaniu wystarczy Wam jeszcze czasu na spożytkowanie nagrody.

94 komentarze:

cOto.patchwork pisze...

Ojejku!
I nie szkoda Ci będzie oddać takie skarby?
Ale chętnie się zapisuję - obyś się tylko nie rozmyśliła!
;-)

Asik pisze...

To ja jako druga się ustawię :D
Chętnie przygarnę takie cudne szmatki :D

Asik pisze...

A... obserwatorem/ką jestem od dawna, więc i drugi komentarz :D
Może się uda ;)

Anna Sławińska pisze...

Matko, jakie ładne.
Co mam jeszcze zrobić, żeby wziąć udział w tej zabawie, bo ja pierwszy raz :(
Zeskanuję fajną i łatwą choinkę uszytą z takich tkanin i przyślę Ci, może jednak coś uszyjesz. Skan będzie w przyszłym tygodniu.

nubik pisze...

i ja sie ustawiam w kolejce, czerwieni nigdy za wiele :)

1kotka pisze...

z przyjemnoęcią ustawiam się w kolejce :)
http://1kotka.blogspot.com/

1kotka pisze...

Obserwuję również :)
http://1kotka.blogspot.com/

nubik pisze...

i jeszcze 1 komentarz jako obserwator :)

Ania pisze...

i ja się zapisuję, candy super. Pozdrawiam

Ania pisze...

i komentarz jako obserwator ;)

Elkalena pisze...

Bardzo podobają mi sie krywulki :) Tez mam dużo koralików, ale cierpliwości mniej i jeszcze się nie zabrałam za tę technikę. Szmatki też mi się podobają więc się ustawiam w kolejce :)

Elkalena pisze...

Uważaj, będę Cię obserwować! :)

anula_un pisze...

i ja obserwuję:)

anula_un pisze...

Szmatki piękne:) ustawiam się w kolejce:)
Pozdrawiam
Ania
www.pudremposypane.blogspot.com

kasia pisze...

JA DZIĘKUJĘ ZA CANDY,NIESTETY Z SZYCIEM NA BAKIER TROSZKĘ JESTEM,CHCIAŁAM PRZEKAZAĆ BUZIAK W DŁUUUUUUGIE USZKO PRZYSTOJNEGO BRUNETA NA CZTERECH ŁAPKACH .KOCHAM JAMNIORKI-JEDEN WŁAŚNIE LEŻY SOBIE OBOK :)pOZDRAWIAM :)

Czarna Lola pisze...

No oczywiście, że już jestem po materiał... właśnie przytargałam od mamy maszynę do szycia (sraaaaaaaaaasznie ciężką)

Czarna Lola pisze...

to jeszcze raz ja;) obserwatorka:))

Kulinia pisze...

I mnie nie moze zabraknac w kolejce :D

Kulinia pisze...

Oczywiscie mam Cie na oku ;)

Gazynia pisze...

I ja sie z przyjemnościa ustawiam w kolejce:)

Gazynia pisze...

Podglądam Cię od dawna;)

Aleksnadra pisze...

zgłaszam się :)
obserwuję jako Aleksandra
http://aleksandrowemysli.blogspot.com/

Aleksnadra pisze...

Zgłaszam się :)
obserwuję jako Aleksandra
http://aleksandrowemysli.blogspot.com/
równocześnie zapraszam na moją małą rozdawajkę :)

Anonimowy pisze...

Bardzo chętnie przyłączę się do kolejki :)
quitemaxwork@wp.pl
Pozdrawiam
Magda

-mamon- pisze...

O kurcze, candy pojawiło się nie wiem kiedy, coś przespałam, ale spieszę to naprawić

-mamon- pisze...

No i kolejny wpis, skoro regulamin takowy dopuszcza.

Ula pisze...

Chętnie się zapiszę po tak piękne tkaninki
pozdrawiam serdecznie
Ula :)

Ula pisze...

i oto stałam się Twoją obserwatorka ;)

raeszka pisze...

A ja się ostatnio zastanawiałam ska wziąć kawałek świątecznego materiału. Z nieba mi spadłaś :).

JOASIA pisze...

co prawda w szyciu dopiero raczkuje ale stane i ja w kolejce :)

marrika91 pisze...

Ustawiam się w kolejce do losowania. Pozdrawiam

JOASIA pisze...

no i jako fanka - obserwatorka tez :)

jestemsliczna@ pisze...

no to i ja się ustawię :) jak się ma takie materiały to natchnienie powinno samo przyjść

luka pisze...

Chyba nie mam większej przepustowości, ale co tam :D Wyciągam łapki po szmatki!
Dziękuję za odwiedziny u mnie i przemiłe komentarze, które bardzo mnie rozweseliły w ten smutny jesienny czas :)

luka pisze...

a że zostałam na dłużej jako obserwator, podwójna szansa mi się należy :D

ewuva pisze...

Witam, zapisuję się na te piękności.
http://ewuva.blogspot.com/
Pozdrawiam.;)

ewuva pisze...

Jestem obserwatorką, następna szansa, super...
http://ewuva.blogspot.com/

justysias7000 pisze...

I ja z chęcią się zapiszę;)

justysias7000 pisze...

Też obserwuję;)
http://takiemojewytworki.blogspot.com/

Nailaa pisze...

super!! właśnie sie rozglądam za tkaninami :) i biorąc pod uwagę zakręcony ostatnio czas, właśnie dopiero w listopadzie pewnie będę coś tworzyć bożonarodzeniowego :) więc, wspomniane tkaniny w sam raz by mnie urządziły :D

Nailaa pisze...

no i ba obserwuję i zachwycam sie już od jakiegoś czasu :D

cohenna pisze...

Staję i ja:)
Zapraszam do mnie na candy L)

AsziWanuhi pisze...

zgłaszam się i ja:)

olutek009 pisze...

Ja również ustawiam sie w kolejnce:)

olutek009 pisze...

I dodaję do obserwowanych:) A teraz już tylk otrzymam kciuki!

Pozdrawiam:)

Anonimowy pisze...

dołączam się, może uda mi się wylosować:)

Anonimowy pisze...

jako obserwatorka, podwajam swoje szanse:) dodając drugi komentarz:))

martala pisze...

Staję w kolejce do losowania i wpis mój można zobaczyć na blogu http://pogodzinach7.blox.pl/html

martala pisze...

Podwajam swoją szansę jako obserwator ;)

mordka pisze...

Zgłaszam się do losowania :)

mordka pisze...

Dodałam Twój blog do obserwowanych :)

Piuma (Asia) pisze...

Zgłaszam się do losowania...

Piuma (Asia) pisze...

.. i już obserwuję.

amma pisze...

Sliczne materialy rozdajesz! Czerwien to jak najbardziej moj kolor! Zapisuje sie i ja!
Pozdrawiam
marta

neilii pisze...

naprawde nic nie wyczarujesz z tych tkanin? sa swietne, staje w kolejce moze mi sie poszczesci
pozdrawiam

barbaratoja pisze...

Nawet jeżeli coś z ich zrobisz i zostaną resztki, to ja się na nie z chęcią piszę;-)

vairatka pisze...

Hehe, wrzuciłam wszystko jak trzeba na swojego bloga i o mały włos zapomniałabym o komentarzu :D
Pozdrawiam :)

Ola pisze...

No, próbowałam się oprzeć, ale oprzeć się nie da :D Dobra, zgłaszam się też, a co tam ;) Może w końcu uda mi się jakiś patchwork zrobić.

Pozdrawiam
Ola
Warsztatura.blogspot.com

ulinkap pisze...

no to i ja dwa razy :) banerek jest

ulinkap pisze...

obserwuję namiętnie ;) a moje projekty bożonarodzeniowe czekają niecierpliwie na czas wolny :)

Efciak pisze...

Cuuuudowne tkaninki :) Z chęcią zapisze się do zabawy :) banarek na stronie jest :) i zapraszam do mojej zabawy :)

Ferek pisze...

swieta ida , wiec materialki na bank sie przydadza :D

igiełka pisze...

ja też bym chciała takie piękne tkaninki, ale znając moje szczęście w losowaniach... a co tam zaryzykuję. banerek jest. annatokarska@onet.eu

magdowo pisze...

Fantastyczne nagrody. Bardzo przydałyby mi się takie piękne świąteczne materiały.
Z wielką przyjemnością dopisuję się do kolejki po cukierasy.
Zapraszam również na Candy do mnie.
Pozdrawiam serdecznie. Magda
http://magdowo-pasje.blogspot.com/

magdowo pisze...

Dołączyłam także do grona obserwujących. Wspaniałe rzeczy tworzysz, więc chętnie zostanę na dłużej :)
m.

rrrrobaczek pisze...

super candy , staje w kolejce :)

rrrrobaczek pisze...

i obserwuje :>

kaarolink_a pisze...

staję w kolejeczce:)

kaarolink_a pisze...

No i obserwuję :)

Shonali pisze...

Biorę udział :)
http://miss-shonali.blogspot.com/

Anonimowy pisze...

zgłaszam się :)
http://nyuchii.pinger.pl/

Anonimowy pisze...

Piękne tkaniny, już widzę oczami wyobraźni na co bym je wykorzystała!
Pozdrawiam!
Natalia

Anonimowy pisze...

Jako, że obserwatorka to drugi komentarz!
Natalia

Anonimowy pisze...

Świetne candy, zgłaszam się oczywiście :)

http://panijednorozcowa.pinger.pl/m/8497679/candy-nad-stawem-d



Pozdrawiam,Wiktoria :d

MooNat pisze...

Bardzo chętnie przygarnę, święta tuż tuż, więc czemu by nie?:)))
Pozdrawiam serdecznie, info już umieściłam: KLIK TUTAJ

MooNat pisze...

i obserwuję:DDDD

Izoldka17 pisze...

Bardzo chętnie dołączę do zabawy!
Pozdrawiam,
http://kreatywnykacik.blox.pl/html

Izoldka17 pisze...

I drugi raz jako obserwator :):)
http://kreatywnykacik.blox.pl/html

Agnes pisze...

Jakie piękne tkaniny :)Bardzo chętnie wezmę udział w zabawie :)

Miłego dnia :)

Agnes pisze...

Dodałam blog do obserwacji, chętnie poznam twojego bloga bliżej :)

villemo pisze...

Zgłaszam się :)
justynka68@poczta.onet.pl

Pozdrawiam ;*

villemo pisze...

Również obserwuję (villemo) :)

Ann pisze...

Z chęcią spróbuję swojego szczęścia ;)

Ann pisze...

Oczywiście obserwuję ;)

Elenowa pisze...

A ja już tęsknię za bożonarodzeniowymi kolorami wiec dołączam do grona bawiących się oraz obserwujących.

Magda pisze...

I ja dołączam do zabawy :-) Serdecznie zapraszam do mnie na candy :-)

Magda pisze...

I obserwuję ;)

inga pisze...

Very nice gift, I hope for the best.
http://inga2010.blogspot.com/

Anonimowy pisze...

Piękne cukieraski,jeśli można to też przyłączę się do zabawy. Pozdrawiam
Marzena
marzenacegielka@o2.pl

doroteaart pisze...

ja również z chęcią się dołączę ;)
pozdrawiam ciepło
dorotka
http://mojesutasze.blox.pl/html

malutka pisze...

...ale cuda:)

malutka pisze...

...a jakże, obserwuję i ja:)

marysza pisze...

nie napisalas do kiedy candy.. albo jestem juz calkiem slepa xD
mam nadzieje ze zdazylam.. jesli chodzi o tkaniny to jestem okropna.. nigdy malo. a kazdy nowy nawet najmnejszy skrawek daje mi tyle radosci.. ze dla niektorych to jest na prawde dziwne! :)

zaraz podlinkuje u siebie na blogu obrazek! nie moge sie doczekac losowania :)
xxxx
marysza

ANIA pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.