wtorek, 15 listopada 2011

Traktor na różowo.

Traktor na różowo???
Ano na różowo ;)
Traktor jest prezentem dla pewnej sześcioletniej damy zakochanej w maszynach rolniczych i ciężarówkach. Jestem przekonana, że Emi mogłaby egzaminować zawodowych kierowców z budowy pojazdów, rodzajów naczep i technik jazdy ciężkim sprzętem :)
Nie mam wątpliwości, że kiedyś to dziecko (jak tylko zechce) będzie wybitnym konstruktorem. Kto wie, może to Ona zaprojektuje coś, co doleci na Marsa?
Wszystkiego najlepszego Emilko :)



Marysi też się spodobał ;) Może dziewczyny będą współpracować?


 

18 komentarzy:

Biżuteria z filcu pisze...

Taki traktor to ja rozumiem :) Piękny. Obdarowana na pewno będzie zachwycona :)

ulinkap pisze...

fantastyczny traktor! i nie dziwię się maszynowym n fascynacją, u mnie u 4 latki podobne zainteresowania, ale koniecznie na różowo :)

marysza pisze...

hehe no zycze zeby zaprojektowaly jakas niesamowita maszyne :D
traktor super - ladne detale i pomysl niesamowity! :)

jednoiglec pisze...

Bardzo ładny traktor!

PS. Całkowicie rozumiem pasję tej młodej damy (moja młoda dama też jest pasjonatką motoryzacji:)

Magda pisze...

Superowski traktor :-)

Kulinia pisze...

A kto powiedzial, ze traktory sa tylko dla facetow? Poducha jest przesliczna!

Nailaa pisze...

Traktor super :)

moja ostatnio spać idzie z ciuchcią :P

kasia pisze...

Traktor super,ale Marysia jakie ma piękne dołeczki w łapinkach:)
No i jeszcze....... Ty wiesz co i dla kogo:)

Kamila pisze...

Dziękuję Dziewczyny za miłe słowa - ich nigdy dość ;)
Kasiu, przekazane, podrapane za uchem, pomiziane po brzuchu ;)

Shonali pisze...

Poducha świetna :) Ale rozumiem małą Emilkę, jak byłam mała, to też miałam traktorek [no niestety, nie różowy] i zbierałam resoraki :D

Krakusik75 pisze...

Świetny, no i co z tego, że trochę tutaj różowego ;-). Perfekcyjne wykonanie ;-). Pozdrawiam, Ola

Debuko pisze...

Podusia jest przecudna!!! Włożyłaś w nią sporo pracy. Bardzo mi się podoba. Mała pewnie jest szczęśliwa:)

cOto.patchwork pisze...

Przepiękny traktorek! CUDO!!!

Marysia Kropelka pisze...

Piękna podusia:)

Ulla's Quilt World pisze...

Hi! Greetings from Finland! Your quilts are so fantastic! It's so nice to find other quilters all around the world! :)

yenulka pisze...

świetne!!! w życiu by mi nie przyszło zestawić te dwie rzeczy razem :)

Anonimowy pisze...

Kochana! Serdecznie dziękujemy!! Obdarowana jest szczesliwa, przytula sie do niej gdy czytamy sobie książeczki i chwali sie wszystkim kolegom jaka podusie SAMA zrobila dla niej ciociunia Kamilunia :) To jest cos miec taka ciocie :) Buziak :)
Mama Emilki

Unknown pisze...

Super :) i medal za przełamanie stereotypów :)