środa, 23 listopada 2011

Wyróżnienie w Patchworkowej Gwieździe

Miło mi donieść, że różowa poduszka z traktorem została doceniona przez ekipę patchworkowej gwiazdy i wygrała dla mnie śliczne tkaniny, których postaram sie nie zmarnować;) Ekipie bardzo dziękuję za wyróżnienie a wszystkie paczłorkarki zachęcam do odwiedzania strony i nawołuję do zamieszczania prac w cotygodniowym przeglądzie paczłorkowym.


W tym tygodniu nie mam nic do pokazania Patchworkowym Gwiazdom, bo oprócz kilku drobiazgów, nie udało mi się nic skończyć. Większy projekt rodzi się po nocach i w bólach, ale dokończenie go, pochłonie prawdopodobnie resztę mojego marnego żywota. Powiem tylko, że pod nóż poszły takie tkaniny kupione w sklepie u Robinka

Kilka ozdób świątecznych... jakoś szkoda mi na nie czasu ;)


I królik.
Według mojego syna jest to "Zabójczy Królik z Króliczej Jaskini na siedemdziesiątym levelu - Tytan". A ja myślałam, że to Maurycy...
"ZKzKJ" jest ciepło ubrany, choć wciąż jego garderoba jest niekompletna. Zdecydowałam się uwiecznić go już dziś, ponieważ nie jestem pewna czy dotrwa do jutra w nienaruszonym stanie ;) a poza tym muszę sobie przypomnieć jak się robi skarpety na drutach! Dawno nie miałam drutów w ręku, a szanowny małżonek jak zobaczył mnie z nimi, zrobił niewyraźną minę i spytał: ...druty też???!!!


11 komentarzy:

olutek009 pisze...

Sympatyczny królik, ja zdecydowanie wolę wersję Maurycy;) Choć za parę lat pewnie tez będe musiała liczyc się z takimi imionami. Pozdrawiam serdecznie:)

olutek009 pisze...

I oczywiście gratuluję wyróżnienia!

JOASIA pisze...

oj podziwiam Twoje zdolności w kierunku szycia, podziwiwam. Moja Janomka dalej stoi i cierpliwie czeka na odpalenie, ale jak już odpalę ..... to drżyjcie !!!!!!!!!!

Kirie pisze...

Gratutje wygranych szmatek! I jestem ciekawa coz za nowe slicznosci powstana z tych Robinkowych...

Magda pisze...

Uroczy królik! :-)

ulinkap pisze...

wyróżnienie zasłużone :) ciekawa jestem tego projektu który pochłonie jeszcze tyle czasu :) i królik jest super- ma rewelacyjny sweter (a mój mąż się załamał jak zobaczył że się za krzyżykowanie wzięłam :) tez powiedział "no jeszcze tego brakowało :D

a ozdoby świąteczne szyj szyj, już tylko miesiąc to potem będzie czas na inne projekty :D

Debuko pisze...

Rewelacyjny królik,chociaż imię rzeczywiście ma pokręcone:)!!! O skarpetach mogłaś nie pisać,bo i bez nich wygląda fantastycznie:)
Nagrody oczywiście gratuluję!!! Traktor jest zachwycający i z całą pewnością zasłużył na wyróżnienie:)

jestemsliczna@ pisze...

boski króliś, a ozdóbki na choinkę bardzo mi się podobają, w sklepie widziałam taką paczkę materiałów świątecznych, ale stwierdziłam ze 10 funtów to nie wydam na 8 fat quaterów, to było w sierpniu i teraz żałuję...

kasia pisze...

Króliś cudny i w boskim sweterku:)A mój dłuuuuugi przyjaciel ma na imie Robinek,no i buziaki dla wiesz kogo:)Pozdrawiam cieplutko:)

Haftowane prezenty pisze...

NIe wiem czy dotarło, bo coś miałam problem z logowaniem. Gratuluję wyróżnienia i zapraszam po kolejne do mnie

Michalina
http://haftowaneprezenty.blogspot.com

PS.
Jak się dublują - to wykasuj jeden z tych komentarzy.

yenulka pisze...

Maurycy... jakoś Cię rozumiem, moje dziecko swojego najukochańszego misia nazwało Miotacz :D