czwartek, 8 grudnia 2011

Cudowne rozmnożenie

Uwaga! Ratunku! Rozmnażają się w sposób niekontrolowany. Są wszędzie! Wychowują, edukują, bawią, cieszą, uczą! Niedługo niezastąpiony rodzic będzie zastąpiony! Przedszkola przestaną być potrzebne! Zniknie instytucja babci! Strzeżcie się chłopcy i dziewczynki, strzeżcie się matki i ojcowie!



Mam wrażenie, że ja bawię się najlepiej przy produkcji tych zabawek, dlatego mnożą się niczym króliki :))))
Upsssss.... chyba powiedziałam w złą godzinę!
Odwracam się, patrzę a tam.....


 TOSIA


JASIO


ŁUKASZ


I JULEK

:) No to się narobiło!

Na szczęście wszystkie zabawki mają swoich właścicieli, którzy (mam nadzieję) zadbają o ich należytą eksploatację ;)

Pozdrawiam wszystkich wiosennie ;)

7 komentarzy:

JOASIA pisze...

faktycznie - ups :) ale są takie piekne, że niech sie roznanażają w najlepsze :)

Krakusik75 pisze...

Tak to już z króilkami jest;-), a z piłkami widać, że też tak bywa. Pozdrawiam serdecznie

Nailaa pisze...

BOSKIE :D

my lubimy zwierzaki :D zwłaszcza takie kjujiki :)

kasia pisze...

Ale fajnie się u Ciebie rozmnażają różne stworzonka i do tego jakie piekne:)Pozdrawiam serdecznie i buziak wiesz dla kogo:)

Beata pisze...

Zabawki świetne,niech bawią dzieci a co do rozmnażania to bardzo dobrze ze się rozmnażają :-D Tosia, Jasio Lukasz ,Julek śliczne stworzonka :-))

Pani Motylkowa pisze...

Fajniutkie te Twoje króliczki :)
Dzięki za miły komentarz pod moim postem na forum szyjemy - po - godzinach :) Zawsze miło mi jest, gdy ktoś pochwali moje rękodzieło hihihi.
A poza tym zapraszam do siebie na bloga, na świąteczne candy ! :)

Unknown pisze...

Świetne są! :)