niedziela, 27 maja 2012

Premiera torebkowa

Torebki - kobiecy świat w pigułce! Zawartość zmienia się w zależności od etapu na którym znajduje się nasze życie. Czasem dokładamy coś do starej zawartości, czasem pozbywamy się czegoś na zawsze z cichą nadzieją, że w końcu w naszym "świecie" zapanuje porządek....

Długo bałam się szycia torebek uważając, że to wyższa szkoła jazdy (nadal się boję, ale przestałam uważać to za rzecz niemożliwą ;) Zaczęłam od prostych rozwiązań, ale czyż wielokieszeniowe torebki to nie przekleństwo dizajnerskie??? Dzwoniący telefon ZAWSZE znajduje się w ostatniej kieszeni... a jak się znajdzie, to już nie dzwoni! Dlatego moja premierowa torebka jest idealna dla nieidealnych! Wszystko co wrzucisz, znajdziesz w tym samym miejscu! Jedna dodatkowa kieszonka zamykana na zamek przyda się do schowania kluczyków albo kolczyków a telefon można upchnąć w kiszonce zewnętrznej :)





Torebka dla koniary...
A kiczowaty widoczek dla rozmarzonych romantyków u których za oknem widać może coś mniej kiczowatego ;)




7 komentarzy:

marysza pisze...

ostatnie zdjecie cudenko!!

co do torebki to wyszla przepieknie! w zyciu bym nie pomyslala ze to twoja pierwsza!! :))
ah i co do kieszonek.. ja nie wyobrazam sobie jak mozna miec jedna kieszonke.. wtedy jest straszny bajzel i nie mozna nic znalezc;p ja uwielbiam miec mase przegrodek i kieszonek, wtedy wiem co kazdej jest dokladnie i nie mam problemu ze znalezieniem czegokolwiek :D chyba jestem dziwna kobieta;p

czekam na wiecej twoich slicznych torebek!! :D

*gooocha* pisze...

Torebka bardzo zgrabna i fajna:)
A co do ostatnich zdjęć - może ckliwe i kiczowate dla jednych, ale ja nigdy nie mam dość takowych. Widoki jakie natura funduje, chyba nigdy nie przestaną mnie zadziwiać, fascynować i przyprawiać o radosne bicie serca :)

Nailaa pisze...

no Kochana to na pewno Twoja premiera?? :D hehehee no bo aż sie wierzyć nie chce :) bardzo zgrabna :)
dla mnie super :)

pozdrawiam serdecznie :)

Joanna pisze...

Torebka prześliczna, a zapięcie dopełnia całości. Super. Kiczowate widoczki w sam raz dla mnie, uwielbiam takie:0

Renka pisze...

Torebka jest naprawdę super i super jest jedna przegródka czyli po prostu torba-borba :) Z telefonem zawsze są przeboje więc wystarczy taka mała kieszoneczka jak na zdjęciu i jest idealnie! Można sobie taką zamówić?

Madiza pisze...

super torebka z country motywem !az sie chce gdzies z nią wyruszyć na wyprawę :) pozdrawiam

Makolina pisze...

Świetna torebka! Znam taką jedną "koniarę", która by oszalała z radości gdyby taką dostała ;-) Pozdrawiam