wtorek, 26 czerwca 2012

Może morze?

Jest w kraju zagrożenie suszą? Wyślijcie mnie nad morze, deszcz gwarantowany! Osobiście uwielbiam takie morze, ale co zrobić z dziećmi...?

Cierpliwość kończy się wszystkim, ale urlop z pewnością będzie NIEZAPOMNIANY ;)






Trzymam kciuki za tę babcię, która tutaj z trzema wnukami walczy. Dziś już wyraźnie nie miała ochoty na żarty, warczała do talerza i rzucała widelcami...
-Babciu, a wiesz co on dzisiaj powiedział? On powiedział g***o!
-....
-Babciu, słyszałaś co on powiedział???
- Nie! Nie słyszałam!
- G * * * O!!! On powiedział G***O!


9 komentarzy:

aryska0330 pisze...

Bardzo mi smutno, że tak trafiliście...

Ale tutaj naprawdę była straszna susza. Prawie dwa miesiące nie padało... Ale faktem jest, ze jak już zacznie padać, to do bólu! :-(

Nailaa pisze...

hehehe fajnie tam macie :D
no ale babci współczuję kochanych urwisów :D

Makolina pisze...

trafić na ładną pogodę nad polskim morzem to jak trafić szóstkę w "totka" ;-) pozdrawiam

Joasia pisze...

no to cierpliwości, cierpliwości :)

yenulka pisze...

w czasie deszczu dzieci się nudzą, to powszechnie znana rzecz :D

kochana, cierpliwości Ci dużo życzę bo chyba Ci się przyda :D

ale zdjęcia piękne:)

Renka pisze...

Dzieciom trzeba dać łopaki i przypomieć, że jest całe morze piasku do przekopania! :)

Debuko pisze...

Niebo na drugim zdjęciu jest piękne!!!

Trzeba było przyjechać na Mazury:) U nas prawie cały czas jest słonecznie.

Joasia pisze...

Kamilka, przeżyłam to nasze morze !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Joasia pisze...

Kamilka, przeżyłam to nasze morze !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!