niedziela, 15 lipca 2012

Marzenie

Urlop nad morzem to już tylko wspomnienie. Trochę mgliste ;)





Chyba czas wracać do rzeczywistości... może trzeba coś uszyć?... Najlepiej by było szyć na czymś takim :


Jeżeli planujecie zakup maszyny, to warto się zastanowić nad ofertą Strimy. To cudo na zdjęciu, to tzw. "Kochanka Prezesa" - wszelkie wyjaśnienia są zbędne ;) Marzenie!
Kiedyś sobie taką kupię, ale nie wiem czy wtedy będzie jeszcze ta promocja :(

 U mnie sezon kosmetyczkowy trwa. Ta została uszyta jako dodatek do prezentu urodzinowego (maniaczki końskie są wśród nas). Po raz pierwszy z metką wykonaną metodą chałupniczą ;)






9 komentarzy:

yenulka pisze...

Kamila, jakie piękne "artystyczne" zdjęcia z nad morza :)) Ale abstrahując od ich urody mam nadzieję że pogoda nad morzem wkrótce się poprawi bo moje dziecko już spakowało wiaderko i łopatkę i odlicza do piątku:)

A za tą informację o promocji to niech Cię :) teraz siedzę i mamrota - nie potrzebuję, nie potrzebuję, nie potrzebuję :)

Jolcia pisze...

Nawet mglisty urlop nad morzem ma swój urok :) Chyba nie zaprzeczysz Kamila?
Pozdrawiam :)

made by me yesterday pisze...

oh i ahhh! jak ja zazdroszczę urlopu nad morzem! morza polskiego to już ze sto lat nie widziałm....ahhhhhh...

Beata pisze...

te zdjęcia maja swój urok mnie się bardzo podobają , Kamila fajna kosmetyczka :-)

Debuko pisze...

Też widziałam tą promocję u Strimy. O takiej maszynie marzę od 2 lat... Promocja jest bardzo bardzo bardzo atrakcyjna!!! Szkoda tylko,że ciągle poza moim zasięgiem:(
Pozdrawiam ciepło!!!

Joasia pisze...

:)
a usmiechnij no sie do swojego prywatnego Prezesa :)

Anna Sławińska pisze...

Ta maszyna jest super ekstra! Szyję na niej już ponad półtora roku. Mam ją dzięki pomysłowi Strimy na zorganizowanie warsztatów i mojemu, żeby na tych warsztatach uszyć świder. Więcej jest tutaj http://pl.strima.com/info/news/367/full/
Głaszczę ją, pieszczę i czule wspominam warsztaty. To tam poznałam kwiat polskiego patchworku :-)

Joasia pisze...

ZAPRASZAM NA CANDY :)

Beata pisze...

Kamila a u Ciebie nic tak pusto jeszcze na wakacjach ? :-D pozdrowka