niedziela, 9 grudnia 2012

Zima trzyma.

W tym roku przygotowałam się do zimy o tyle o ile. O ile w porę zmieniłam opony na zimowe, zamarynowałam dynię, wycisnęłam sok z malin, nasuszyłam szarej renety i zaopatrzyłam dzieciaki w ciepłe buty, o tyle zapomniałam zakisić kapustę, nie wysuszyłam ani jednego grzyba i nie przykryłam hortensji gnojem. Nie nastawiłam też wina z malin (choć co roku obiecuję sobie, że się tego nauczę)... Za to ubrałam psa, pomimo to, że sika nam na łóżka. Taki prezent mimo wszystko ;) Jeżeli ktoś potrzebuje, to dysponuję wykrojem, a przy okazji przedstawiam naszego championa z krzywymi zębami ;)




Zima, jeżeli się postara, potrafi być absolutnie zachwycająca.  Najczęściej zimą właśnie czuję nieodpartą ochotę wyruszenia przed siebie. Przymus poczucia zmęczenia w grząskim śniegu, zimna w zdrętwiałych palcach, mrozu na policzkach. Cisza w białym lesie zmącona od czasu do czasu awanturą jemiołuszki. Ślady demaskujące tych, co chcą zostać niewidzialni. Biała mgła opadająca niczym welon panny młodej... namiastka wolności, choć przez chwilę...






20 komentarzy:

marysza pisze...

cudowne ubranko ma psiak, przynajmniej ne marznie :)

przepiekne zimowe zdjecia, az chce sie wyjsc na dwor i troszke pomarznac.. :)!

cOto.patchwork pisze...

No nie!!!!!!
Jezioro na zdjęciach jest przecudne!!!! Dla takich widoków na żywo dała bym się pokroić!!!!

Ubranko świetne! To duży psiaczek?
To może ja poproszę o wykrój? Zrobię swojej suni kamizelkę odblaskową... Bo w nocy jej nigdy nie widać... A i na polu będzie bezpieczniej.


A czemu Wasza sika? Jest już stara i schorowana czy młoda i zaznacza swoja pozycję alfa?

Joasia pisze...

świetny ten kubraczek :)

oj zdolna Ty dziewczyno jesteś, zdolna :)

u mnie też taka zima zawitała :)

roxannahcv pisze...

Adoptuj mnie obiecuje ,że nie będę sikać na łózko :)) Bosko tam u Ciebie jest zawsze chciałam mieszkać z daleka od wszystkiego :)

PuderCraft Anula_un pisze...

nieprzyzwoicie piękne widoki!!!!!

Joasia pisze...

no i kurcze, o co kaman z tym gnojem pod hortensje ??????

cOto.patchwork pisze...

Pewnie o to, że gnój jest zawsze ciepły! Bo zachodzą w nim jakieś te fermentacje, które wydzielają przy okazji ciepło... I być może hortensja to lubi?

Marysia Kropelka pisze...

Jacie, ale widoki:) No bajeczka jak nic:)

kasia pisze...

Kamilo cudny psiul mimo,że rozrabiaka.Widoki bajeczne:)No i super psia kapotka,ale ja z tych co to dwie lewe ręce w tym temacie:)

jednoiglec pisze...

Pociesznie wygląda ubrany psiak:) ale w taką zimę to mus!
A co do zimy... pięknie u Ciebie, oj pięknie!

Unknown pisze...

Wyglada na to ze Grzegorz albo Jaś stracił, na rzecz psa, piękna kraciasta koszule...;) W Wwie śniegu wiecej, ale u was zdecydowanie piekniej! Calusy, A.

kasiawu pisze...

psiak przesłodki w swoim kubraczku, a zimowe widoki naprawdę cieszą oko. od razu bardziej lubię zimę :-)

Demon II pisze...

Witam! Przepiękne widoki, szkoda, że za oknem teraz mamy chlapę...
Ja bym bardzo prosiła o wykrój na ubranko, co prawda domyślam się, że małe ale można przecież powiększyć. podaje moj adres: puma1976@interia.pl
Ps z góry dziękuję

Adelka pisze...

Przepiękne zdjęcia i patchworki. Tak sobie pomyślałam,że Bozia zabierając jednym tak rodzaj talentów (ja ich na pewno nie mam :))...) obdarza i talentem , i cierpliwością, i niesamowitym wyczuciem np. Ciebie :).
Cóż - jestem w takim wieku, że trzeba się z tym pogodzić ...
Piękne patchworki!!!!

Joanna @ Shape Moth pisze...

Zimowe widoki zapieraja dech w piersiach! Zazdroszcze mieszkania w tak cudnym miejscu; to takie moje skryte marzenie... Chcialabym choc raz tej zimy zobaczyc szron na drzewach, bo u nas to ani mrozu ani sniegu nie ma na razie.

Debuko pisze...

Widzę,że Twoja zwierzyna też biega w kubraczku:) Właśnie rozśmieszył mnie mopsik Ani,a tu kolejny ubrany model:) Widoki masz wspaniałe!!!! Zawsze z ogromną przyjemnością podziwiam Twoje okolice!!! Pozdrawiam i życzę wszystkiego najlepszego w Nowym Roku!!!!

Mag-ik pisze...

Piekne zdjecia. Taka zime lubie. Stylowa i... z daleka :)

Anonimowy pisze...
Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.
Iwona pisze...

Szukałam szydełkowych inspiracji a trafiłam tu... zachwycają mnie widoki, Twoje prace - matko, ile w tym serca i cierpliwości! Sama od kilku lat mieszkam pod lasem i ciągle staram się wpasować w to miejsce, trudna to sztuka, a Tobie tak pięknie się udaje! Wody zewsząd strasznie zazdroszczę i pozdrawiam :-)

Anonimowy pisze...

Jestem zauroczona Twoimi pracami i tak wielkim zapałem do wielu rzeczy.
Chciałabym zobaczyć jak pikujesz swoje paczłorki. A jesli chodzi o witraż to wygoogluj DAWID ZBOROWSKI
Ten Pan prowadzi bloga i kursy witrażu lub wpadnij do mojej miejscowości- Radowo Małe - to niedaleko od Ciebie -tu w naszej szkole prowadzone są zajęcia z witrażu.Pozdrawiam i zapraszam. Ala Kołodziejczyk