piątek, 15 lutego 2013

Potrzebne sugestie

Po małej (jak zwykle) przerwie, chcę podziękować STRIMIE za błyskawiczną akcję związaną z hospitalizacją mojej maszyny. Akcja oczywiście zakończyła się spektakularnym sukcesem i po kilku dniach sprawna i czyściutka wróciła na swoje miejsce :).

Mała przerwa tym razem spowodowana była zmianą klimatu na taki oto:



 Teraz znowu trzeba brać się do roboty, co niniejszym czynię.
Zszywanie wspomnień już jest bardzo zaawansowane. Jedynym sposobem na pozszywanie przeróżnych tkanin (ze swetrami włącznie) było wykorzystanie techniki, którą na warsztatach patchworkowych organizowanych przez Strimę w Poznaniu pokazała nam Monika (Moniko, pozdrawiam! :) a polega ona na wykorzystaniu dodatkowego płótna do naszywania na nie skrawków.
Teraz potrzebuję rady. Jak kolor ramki?
Ostateczny głos będzie tak czy inaczej miała właścicielka, ale może jakieś sugestie?

Takie mamy bloki (brak światła nie dodał im uroku ;) :


A takie propozycje ramek (z tkanin dostępnych od ręki):






Mi najbardziej pasuje wersja szara. Ładnie koresponduje z szarymi środkami i wprowadza jakiś ład w całość...
Prosze o opinie :) i pozdrawiam... już prawie wiosennie!

15 komentarzy:

Nailaa pisze...

ja też myślę, że szary najlepszy :)
zawsze dodaje klasy każdemu innemu kolorowi...

znam ta metodę szycia :) ja teraz podobnie poduchę uszyłam - naszywając paski na tkaninę ale wyszło mi całkiem inaczej :)

agawu pisze...

A mi najbardziej podoba się na niebieskim, wyglądają jak takie wysepki na morzu i nie jest ponuro :)

Renka pisze...

Ja też jestem za szarym- nie gryzie w oczy, wprowadza ład, spokój i nobliwość stylu (nie wiem czy to dobre określenie ale taki szary brąz jak dla mnie podkreśla cały urok kolorowych skrawków wspomnień).

cotton.café pisze...

Szary jest spokojny, stonowany, ale może mogłabyś spróbować z jakimś wyrazistym kolorem, który występuje w nikłym stopniu na większej ilości bloków? Może jakiś spokojny żółty? Albo ten "siwy"?

Jakoś wydaje mi się, że lepiej wyglądałoby to z jasną ramką...

Joasia pisze...

no kurczę żadna ramka mi tu nie pasi, wybrałabym jakiś bardzo jasny kolor bo te kwadraty są dość smutne i wyjdzie baaardzo smutna kapa :(

ale podziwiam Cię za tą cierpliwość do zszywania tych skrawków :)

Joanna pisze...

Ja chyba też optuję za szarym tłem, jakoś najbardziej mi tu pasuje. Pozdrowienia serdeczne :)

Siencja pisze...

A ja widzę niebieski :) Rozwesela. :)

Kamila pisze...

Dziękuję za pomoc, chociaż i tak ciągle wiem że nic nie wiem ;))) Kwadraty są smutne, to prawda, ale popatrzmy tylko na starszych ludzi w naszym kraju (i nie tylko w naszym). Stroje czarne, szare lub beżowe! Jak jakaś starsza pani wystąpi w kolorach, to zaraz piszą o niej brukowce :(

Anna Sławińska pisze...

Nie ma to tamto. Czerwony, czerwony, czerwony. Z szarym bedzie strasznie szaro, brrrrrrr. I to mówię ja, kobieta starsza, no może nie tak bardzo ale jednak po sześćdziesiątce :)))

celinum pisze...

Szarość wydobywa biel i dzięki temu patchwork się ożywia....taka moja sugestia:D. ps. Miło trafić na bloga nie dość, że uzdolnionej patchworkarki, to jeszcze mojej sąsiadki (no, może nie do końca, bo już od dawna nie mieszkam w tych okolicach.....a szkoda, bo to wciąż najpiękniejsze miejsce na ziemi).

Jolcia pisze...

To ja! To ja! Starsza Pani! :) Proponuję czerwony! Daj kolor Kamila! Krzyczę tak, bo właśnie musisz przełamać ten szaerobury stereotyp o starszych ludziach. Uwielbiam kolory, tęczę... a ten Twój czerwony to i tak nie jest z tych starżackich. Użyj go na tło, proszę :)

A fotki ze zmiany klimatu, mnie zachwycają! :)

Uściski :)

Joasia pisze...

Kamila, a niech o Twojej kapie piszą brukowce , to właśnie o to chodzi !!!!!!!!!!!!!!!!! I dawaj jakiś kolor , idź w stronę światła :))))))))))))))))))))))))
i wyłacz tą weryfikacje obrazkową , daj żyć troche przyślepym ludziom :)))))))))))))))

Jolcia pisze...

Teraz na spokojnie poczytałam poprzednie wpisy (bo rano się spieszyłam) i widzę, że Ania też chce kolory :) Słuchaj starszych pań Kamila ;) Hahaahaaa... :)))

Anonimowy pisze...

Dzwieczny wisniowy (którego nie masz) albo niebieski (który masz). Albo jakiś wyrafinowane szaro-bury. Sciskam! Aldona

Karen - Quilts...etc. pisze...

beautiful winter scenes and I love your blocks