niedziela, 9 czerwca 2013

Wizytówka

-Żyjesz? - Pytają czasami.
-No... czasem żyję, czasem nie żyję.
  Głównie chyba to drugie. 
  Ostatnio dwa razy z rzędu zainwestowałam w ten płyn co to rzekomo dodaje skrzydeł. No i dodał.
  Dodał na tyle, że dojechałam do domu bez przymusowej drzemki w rowie.
  A potem skrzydełka oklapły i wloką się za mną zaczepiając ustawicznie o gałęzie.

Czas chyba nakręcić sprężynkę... już niedługo.

Tymczasem uszyłam sobie wizytówkę. Nic takiego nadzwyczajnego, ale może się przydać (jak bym miała zapomnieć "co ja tutaj robię" ;)


Wstałam dzisiaj świtem, żeby złapać w obiektyw pierwsze promienie słońca... chyba zainwestuję w całą zgrzewkę RedBulla i bedę wstawać codziennie!




Czy ktoś z Was szyje z odzyskanych szmatek? Jeżeli tak, to chętnie przyjmę karczki z metkami w dużej ilości. I kołnierzyki z koszul. Miałam tego sporo, ale widzę, że jeszcze za mało :( Kiedyś wyrzucałam... może Wy też wyrzucacie, a ja bede wdzięczna :)
Pozdrawiam.

12 komentarzy:

cOto.patchwork pisze...

No, jak Ty możesz spać w okolicznościach tak pięknej przyrody????????
Zimą się wyśpisz! ;-)
Piękną wizytówkę uszyłaś! Cudowną!

Całe karczki, mówisz, potrzebujesz?
Poszukam, poszukam...

yenulka pisze...

ło matko, ale tam cudnie u Ciebie:)

wizytówka rewelacja i pierwsza klasa:)

bagiennka pisze...

Jak u Ciebie jest pięknie, coś cudownego!!! ;)

Wizytówka bardzo fajna, :D

RABATKI MAŁGORZATKI pisze...

Przecudne miejsce, w którym masz szczęście żyć, zdjęcia z pewnością nie oddają rzeczywistości
Pozdrawiam Gosia

Wiola S pisze...

Ale pięknie u Ciebie...wizytówka też piękna. Pozdrawiam.

Jolcia pisze...

Kamila :) JAk dobrze, że się odezwałaś :) Ten "patchwork w domu nad stawem" to oryginalna wizytówka!
Co do karczków i kołnierzyków... pomyślę, poszukam, pozbieram. Ale to wymaga czasu.
Pozdrawiam i niech RB dodaje Ci skrzydeł!

Iwona Syczowska pisze...

Piękne fotki, ale jak zrobić coś innego w tak pięknym miejscu na ziemi.Pozdrawiam.

100krotki pisze...

Jejku jakie klimaty!!
i pewnie masz ciszę i nikt nie kopci
w piecu odpadami : ))
cudnie

Anna Sławińska pisze...

O mateczko! Twoje zdjęcia zawsze wbijają mnie w fotel z zachwytu.
Ja mam mnóstwo karczków i kołnierzyków i wyrzucam je, bo są dla mnie za grube. Od dziś zbieram je dla Ciebie jak będę coś ciąć na swoje potrzeby :)

Anna Sławińska pisze...

aaaaaaaaa, zapomniałam napisać, że wizytówka super!!!

Paula pisze...

wizytówka bomba!

zdjęcia obłędne!!

od dziś resztki koszul zbieram dla ciebie :)

marysza pisze...

bardzo fajna wizytowka szczegolnie na rozne targi rekodziela itp
zdjecia tez fajne, pieknie tam macie, wydaje sie jakbyscie ciagle na wakacjach byli! :)

wracaj do szycia babo!