piątek, 20 września 2013

PoWystaw(k)a

Długo zostanie w mojej pamięci to  pełne emocji i wzruszeń popołudnie. Na szczęście nie spełniła się żadna z moich katastroficznych przepowiedni i od początku do końca była wspaniała atmosfera wypełniona ogromną życzliwością i dobrą energią.
Mam niezwykłe szczęście znać wielu wspaniałych ludzi, którzy rozsiewają wokół siebie zapach łagodności a spod ich stóp wyrastają kolorowe kwiaty. Jestem przekonana, że w takim towarzystwie równie dobrze smakowałaby wystawa młotków, odczyt szczecińskiej książki telefonicznej albo koncert Majki Jeżowskiej ;)
Bardzo dziękuję wszystkim, którym udało się przyjść i tym, którzy mimo najlepszych chęci musieli być w tym czasie zupełnie gdzie indziej.




Zdjęcia z wystawy zapożyczyłam od Stowarzyszenia Stowarzyszenia Przyjaciół Drawska "MEANDER" a zdjęcie do ostatniej pracy od Leszka Paradowskiego.Poniżej oryginał mistrza :) Mam nadzieję, że uda mi się dorzucić później jeszcze kilka. Dziękuję.






5 komentarzy:

kierowca na obcasach pisze...

Kopia bardziej mi się podoba niż oryginał

Anna Sławińska pisze...

Świetnie uszyłaś ten krajobraz! A kiedy zaczniesz szyć swoje zdjęcia?
Gratuluję Ci wystawy i bardzo żałuję, że nie mogłam być z Tobą :)

yenulka pisze...

Mam nadzieję że będzie więcej zdjęć:) Krajobraz przepiękny!!!

cOto.patchwork pisze...

Gratuluję!
Dorobek przepi ękny i na pewno jest co oglądać (i macać!) na żywo!
Obrazek uszyty ze zdjęcia cudowny!!!!

Czaki pisze...

Uwielbiam Twoje inspiracje przyrodą, to świadczy o tym że jestes artystką i się nie wywiniesz:)Pozdrawiam:)