środa, 4 września 2013

Wystaw(k)a

Kilka miesięcy temu zaproponowano mi zorganizowanie wystawy w Domu Kultury.
Słowo "wystawa" z trudem przechodzi mi przez zęby, ponieważ wydaje mi się, że powinno być ono zarezerwowane dla artystów. Ja artystką zdecydowanie nie jestem! I chyba marne są szanse abym kiedykolwiek stać się nią miała. Jestem raczej rzemieślnikiem i równie dobrze mógły mnie zastąpić jakiś szewc pokazując zrobione przez siebie buty albo... masarz ze swoimi kiełbasami. Może Oni mniej by się denerwowali?
Powodów do zdenerwowania mam kilka: lato robiło wszystko co w swojej mocy, żeby odciągnąć mnie od maszyny więc niewiele uszyłam. Poza tym publiczne wystąpienia przyprawiają mnie o dreszcze i palpitację serca - jak mam się publicznie odezwać to: mam czarną dziurę w głowie, sucho w gardle i zwykle udaje mi się powiedzieć taką bzdurę, że kapcie spadają. Im bardziej mi zależy, tym idiotyczniej wychodzi! A na koniec, moja Marysia poszła do przedszkola, więc chyba jest zrozumiałe, że od dwóch dni mam nieustający ból brzucha!
Jeżeli przypadkowo lub nieprzypadkowo zaplączecie się do Domu Kultury w Drawsku 17go o 17ej, to błagam, udawajcie, że wszystko jest w porządku, a ta gafa, którą mi się udało popełnić na samym początku, to nic takiego ;)
Dziękuję :)

Poza darmowym winem (mam nadzieję), które pomoże nam jakoś tę imprezę przetrzymać, można będzie zobaczyć gdzie "się szwy nie zeszły" między innymi w czymś takim:



12 komentarzy:

ulinkap pisze...

gratulacje! będzie dobrze :) szkoda że tak daleko!

kasia ino-ino pisze...

gratulacje! zaglądam do Ciebie od dawna i żal mi, że do Drawska w tym terminie nie mam szans dotrzeć... ale kciuki będę trzymać, powodzenia w oswajaniu wystąpień publicznych :)) Będzie dobrze!

Loyal Pat pisze...

Na pewno wszystko się uda, zawsze mamy tremę ale ....
Jak dobrze jest robić to co się lubi:)
Kreatywnych pomysłów dalej życzę i pozdrawiam

cOto.patchwork pisze...

Gratuluję! Będzie na pewno miło i sympatycznie! I błagam Cię - nic nie wspominaj o nieschodzących się szwach!!! Tak miało być i już!!!! :-)

Gazynia pisze...

Gratuluję z całego serca i zyczę powodzenia!!! Z drugiej strony zaś doskonale Cię rozumiem, bo mnie publiczne wystąpienia (unikam ich jak ognia!) przyprawiają o to samo...
Córci w przedszkolu z pewnością sie bardzo podoba, my mamy już tak mamy, że wszystko przezywamy za mocno;) Ściskam cieplutko:)

jednoiglec pisze...

Na pewno wszystko pójdzie dobrze:) gratulacje!

Joanna Błaszczyńska pisze...

To wspaniała wiadomość, moje gratulacje!!! Dla mnie tez najgorsze to te wystąpienia, ale jakoś to pójdzie a potem to już same przyjemności :)

celinum pisze...

Gratulacje!!! Szkoda, że mnie ma mnie już w Polsce! Z pewnością bym Cię odwiedziła i popodziwiała! Zazdroszczę i bardzo się cieszę, że Drawsko interesuje się patchworkiem.

cioteczka bryłeczka pisze...

Super! Kochana Kamilo życzę powodzenia. Ciesz się, że inni zobaczą Twoje przepiękne prace. Myślisz, że wszyscy wiedzą co to są szwy schodzące się lub nie? Nie przyjdą na wystawę z lupą. Marysi życzę cudownych chwil w przedszkolu, Jaśkowi samych sukcesów, a Ciebie i Grzesia pozdrawiam gorąco

Zapomniana Pracownia pisze...

Gratuluję a narzuta jest przepiękna!

Paula pisze...

Nooo Kamila!! :D

cudowne nowiny czytam!!! gratuluję!! :D

bardzo się cieszę Twoim sukcesem - bo tak masz na to patrzeć koniec kropka!! no :)

trzymam kciuki :)

cOto.patchwork pisze...

I jak było????? Bardzo się tremowałaś?