sobota, 8 marca 2014

Torebkowy ciąg dalszy

Wybuchła wiosna.
Wszystkie negatywne emocje nazbierane przez jakiś czas ulotniły się wraz z ostatnim tchnieniem zimy. Strzepnęłam je z palców niczym kłopotliwy kurz. Nie można bez końca zastanawiać się co poszło nie tak, skoro dookoła jest tak PIĘKNIE! Nie wszystkim można dogodzić zachowując choć część samego siebie. A ta niewielka, pogodna część mnie, z dziecięcą radością, po raz kolejny przygląda się łapczywie budzącej się do życia (niemal histerycznie) przyrodzie... pączek, kwiatek, owoc... gniazdo, jajka, młode... kiełek, łodyżka, nasionko... tu zasady są jasne, proste i niezmienne. Cykl co roku ten sam. Co roku tak samo zachwycający...

W przygotowaniu dwie duże narzuty a tymczasem torebek ciąg dalszy:





Materiał z końmi jest urzekający, ale kosztował mnie sporo. Po raz pierwszy zamówiłam trochę tkanin w Stanach i niestety nie był to interes mojego życia. Przesyłka kosztowała tyle co połowa wartości przesyłki, a na końcu smutni panowie jeszcze dołożyli do tego cło :( Łatwo się domyślić, że to mój pierwszy i zarazem ostatni transoceaniczny zakup. Na szczęście objawiło mi się alternatywne rozwiązanie na pozyskanie nietypowych materiałów. Cottonbee is the answer. :) Reklamuję absolutnie bezinteresownie, bo profesjonalni i rzetelni.
Wszystkiego dobrego na wiosnę :)

5 komentarzy:

Danuta pisze...

świetne torby, ta pierwsza ciekawy wzór ma, a ta z końmi rewelacja!!!!

cOto.patchwork pisze...

Śliczne torebki! Ciekawa jestem co też za wspaniałe narzuty szykujesz?

jednoiglec pisze...

Też jestem ciekawa jakie narzuty szykujesz! Torebki, szczególnie pierwsza, bardzo ładne. Przepikowany Dresden Plate cudnie wygląda na "lewej" stronie.

donka66 pisze...

Torebusia z konikami cudna! Zakupów w Stanach nie robiłam, ale koleżanka kupiła tam wzory do haftu (w formie papierowych wydruków) i też koszt przesyłki wyniósł 50 dolarów plus 160 zł cła. Drugie tyle, co zamówione wzory.

Moje Małe Rękodzieło pisze...

Przepiękne torby ! Co do materiałów, zajrzyj na stronę sklepu craftoholicshp.com, tam tez kupisz tkaniny bawełniane ze Stanów, a wybór jest ogromny :)